wtorek, 27 sierpnia 2013

W lipcu brałam udział w kociej wymiance, którą zorganizowała  Agnieszka ( zerknijcie jakie cuda piernikowe ona robi ).  Moją parą wymiankową była Basia, od której cudne prezenty dostał zarówno mój kot ( bo to była KOCIA WYMIANKA). Ja również załapałam się na cudne drobiazgi. Dodam, że kocia torba jest obecnie moją ulubioną. Zdjęcia robione przez Basię.
 
 
Oto prezenty, które ja otrzymałam
 


A oto drobiazgi, które pofrunęły do Basi:



 
Dziękuję bardzo za możliwość udziału w wymiance :)

2 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :) Pozdrawiam, Aga
    http://agaopalinska.blogspot.com/2013/08/mia-niespodzianka_29.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że prezenty przypadły do gustu, a torba na zakupy z kotem (mam podobną ale kot jest inny) uszyta przez moją przyjaciółkę tak bardzo przypadła do gustu.
    Pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń